woningruil Klarenbeek,Apeldoorn/Zutphen

  • Bianca

    Hallo,

    Ik zoek ivm gezondheidsredenen met spoed een etage, flat, woning in Zutphen. Graag 2 slaapkamers. Hoeft niet in het centrum te zijn, liefst erbuiten als er maar winkels en openbaar vervoer in de buurt zitten. Huurprijs max. 450 euro.

    Zelf huur ik nu een deel van een woonboerderij in Klarenbeek. Heel mooi, alles is net opgeknapt, rustig en met 5 min. ben je in de stad. De woning heeft een centrale hal, woonkeuken, woonkamer, hal, nieuwe badkamer, trap naar boven daar extra berghok en 2 ruime slaapkamers waarvan 1 met inloopkast. Verder grote tuin rondom het huis en een grote schuur voorzien van werkbank en ruimte voor wasmachine, droger, etc.

    Graag zou ik van woning willen ruilen. Bij interesse en vragen graag mailen: Bienhaarlink@hotmail.com

  • stephanie

    Hallo bianca.

    Wij zoeken een woning net buiten zutphen. en wonen nu zelf op een aangepaste en net gerenofeerde flat aan de haydnstraat in zutphen.

    Grote woonkamer. 2 slaapkamers. bergruimte. gang. open keuken.nieuwe badkamer. berging/schuur beneden. lift aanwezig. woning op 1e verdieping.

    Net buiten de stad maar op 7min fietsafstand. winkels zoals aldi.jumbo.snackbar.action.gall en gall op loopafstand. 2min.

    I.tresse. bel of email stefhert@hotmail.com 0618712051

  • Judith Buter

    Ik huur een bovenwoning in Zutphen. Het was voorheen een senioren woning. Hoewel het in het centrum ligt is het een hele rustige plek. Het heeft 2 slaapkamers een een woon/ keuken. De keuken is nieuw sinds 2012. De huur is € 354

    Ik hoor graag van je.

    Groetjes judith